Fd medlem
Inte tillämpbar
2013-01-17
14:01
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2013-01-17
14:01
Autogiro kundfaktura i Administration
Vi använder Byråpaket Komplett och fakturerar kunder från Adm 1000. Finns det någon möjlighet att i något av dessa program skapa autogirofiler som sänds till Bankgirot, med uppgifter för de kunder som vill betala med autogiro. Medgivanden från kund finns registrerade hos BGC.
Svara
7 SVAR 7

Fd medlem
Inte tillämpbar
2013-01-17
14:12
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2013-01-17
14:12
Hej!
Vi har partners som erbjuder färdiga lösningar för autogiro. Du hittar de lösningar som erbjuds på denna länk:
http://www.vismaspcs.se/produkter/fle...
Vi har partners som erbjuder färdiga lösningar för autogiro. Du hittar de lösningar som erbjuds på denna länk:
http://www.vismaspcs.se/produkter/fle...

Fd medlem
Inte tillämpbar
2013-09-18
08:46
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2013-09-18
08:46
This reply was created from a merged topic originally titled
Debiteringsfil till bankgirot - Administration.
Hej, har en kund som vill börja med autogiro och har fått frågan om jag via mitt ekonomisystem kan skicka en debiteringsfil till Bankgirot, använder Administration 1000
Debiteringsfil till bankgirot - Administration.
Hej, har en kund som vill börja med autogiro och har fått frågan om jag via mitt ekonomisystem kan skicka en debiteringsfil till Bankgirot, använder Administration 1000
2013-09-18
08:47
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2013-09-18
08:47
Hej!
Jag slog ihop din fråga med en tidigare liknande fundering. I Pers svar finns en länk till våra integrationspartners som har lösningar för detta.
/Anna
Jag slog ihop din fråga med en tidigare liknande fundering. I Pers svar finns en länk till våra integrationspartners som har lösningar för detta.
/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
~Content producer, Visma lönefamilj~

Fd medlem
Inte tillämpbar
2015-01-30
09:40
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2015-01-30
09:40
DataPartner
http://www.dpab.se/losningar2/saelj-order-och-leverans/autogiro har ett program var man skapar autogirounderlag och sköter avprickning

Fd medlem
Inte tillämpbar
2015-05-08
14:38
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2015-05-08
14:38
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Skapa betalfil + medgivande Autogiro till Bankgirot - Administration.
Finns tjänsten att skapa betalfil + medgivande Autogiro till Bankgirot.i Visma administation för kundfakturor?
Finns tjänsten att skapa betalfil + medgivande Autogiro till Bankgirot.i Visma administation för kundfakturor?

Fd medlem
Inte tillämpbar
2015-05-11
07:03
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2015-05-11
07:03
Med hjälp av DataPartners Autogiro program kan man skicka medgivande och skapa betalningsfiler till Bankgirot
Svara

Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-10-20
08:39
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2016-10-20
08:39
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Autogiro kunder.
Finns det underlag för autogiro vid kundfakturering i Visma 2000? en funktion för Autogiro i er reskontra, dvs att skapa de filer som sänds till Bankgirot som underlag för dragning på betalarens konto.
Finns det underlag för autogiro vid kundfakturering i Visma 2000? en funktion för Autogiro i er reskontra, dvs att skapa de filer som sänds till Bankgirot som underlag för dragning på betalarens konto.