Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-07-07
16:07
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-07-07
16:07
Försäljningsstatistik - Administration
Jag är intresserad av att få summan av försäljning på en viss kund varje månad då det ligger till grund för en kundbonus
Svara
3 SVAR 3

Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-07-07
19:25
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2017-07-07
19:25
Hej Anders,
Ett alternativ till att försöka få ihop en rapport direkt i Visma Administration är en lösning från oss på Infostep som ger dig tillgång till försäljningsstatistik direkt i Excel. Där kan du bl.a. filtrera på specifika kunder, sätta upp diagram, m.m.
Låter det intressant så ta gärna kontakt med mig för en visning. Du når mig på benny.olsson@infostep.se.
Mvh,
Benny Olsson
Ett alternativ till att försöka få ihop en rapport direkt i Visma Administration är en lösning från oss på Infostep som ger dig tillgång till försäljningsstatistik direkt i Excel. Där kan du bl.a. filtrera på specifika kunder, sätta upp diagram, m.m.
Låter det intressant så ta gärna kontakt med mig för en visning. Du når mig på benny.olsson@infostep.se.
Mvh,
Benny Olsson
Svara

Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-07-10
07:09
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2017-07-10
07:09
Hej Anders!
Då skulle du kunna använda dig av utskriften "Kundstatistik - omsättning". Denna hittar du under fliken "Utskrifter" sen under "Statistik" - "Kundstatistik - omsättning". Här kan man sedan göra urval på period och även på kundnummer om man skulle vilja.
/Fredric
Då skulle du kunna använda dig av utskriften "Kundstatistik - omsättning". Denna hittar du under fliken "Utskrifter" sen under "Statistik" - "Kundstatistik - omsättning". Här kan man sedan göra urval på period och även på kundnummer om man skulle vilja.
/Fredric

Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-08-10
07:51
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2018-08-10
07:51
Hej Anders behöver du hjälp att bygga rapporter eller är intresserad av vårt färdiga rapportpaket så kan du kontakta oss på Pector eller läsa mer här
Lizanna Nordlander
info@pector.se 0317997685
Lizanna Nordlander
info@pector.se 0317997685