Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hur lägger man till ett konto i kontoplanen

Jag vill lägga till konton som inte finns i BAS-planen jag använder, hur gör man det?

 

Den här frågans innehåll har verifierats och uppdaterats av Visma Spcs 22-10-19

2 SVAR 2
KjellP
CHAMPION

- Klicka på "Bokföring"
- Välj kontoplan.
- Välj knappen "Ny"
- Mata in de uppgifter du vill ha med kontonummer, namn, ev. momskod o s v.
- Klicka på lista när du är klar.
- Fortsätt bokföra och var stolt att du grejade detta.
dmd-consulting
NY MEDLEM

Jag brukar kopiera något som har likvärdig funktion så jag vet att jag får med mig bra grundvärden och ändrar sedan det som är fel bara...