Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Koppla underlag från mobil scanner

När jag väljer koppla underlag sker kopplingen till det nyaste verifikatet. Jag saknar möjligheten att skapa ett nytt verifikat direkt från kopplingsbilden.

4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Lennart,

När du står i Koppla underlag-dialogen så kan du trycka på Ny knappen för Verifikationer och skapa ett nytt verifikat. Koppla underlag-dialogen ligger då kvar med de bilder som finns att koppla och i dialogen står det "Kopplas till Ny".



Möjligheten finns även på Leverantörsfakturor att skapa Ny faktura när du arbetar i dialogen Koppla underlag.

Vill du ha en större bild till hjälp dubbelklickar du på visningsbilden i dialogen, så visas den i bildvisaren som är standard på datorn.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Aha !
Tack för svar.
helenkatarina
UTFORSKARE

Hej! Jag har precis skaffat Visma mobilscanner för att se om det kan vara ngt för oss. Vi har Visma Administration 500. Jag kan inte välja att koppla ett kvitto eller leverantörsfaktura till nytt så som frågeställaren skriver här ovan. De kopplas automatiskt till den senaste eller den jag markerat. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Katrina!

När du står i Koppla underlag-dialogen så står det att den kopplas till den verifikation eller den leverantörsfaktura som du har markerad. Men klickar du på den vanliga knappen för Ny verifikation/leverantörsfaktura kopplas den till den nya istället.

/Elin