Fd medlem
Inte tillämpbar
2014-01-24
08:48
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2014-01-24
08:48
Koppling enhet - konto
Om jag väljer exempelvis enheten timmar i Adm500, finns inställning så kontot automatiskt ändras till t.ex. 3041?
Svara
1 SVAR 1

Fd medlem
Inte tillämpbar
2014-01-24
10:20
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2014-01-24
10:20
Hej!
Om du lägger upp en artikel där du fakturerar timmar så kan du koppla denna artikel till en artikelkonteringen för just timmar där du lägger in konto 3041.
Artikelkonteringen lägger du upp under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Artiklar - Artikelkontering. Jag har ett exempel här på artikelkontering för tjänster från Övningsbolaget. Denna artikelkontering kopplar du sedan till din artikel i artikelregistret på flik 1 och fältet Kontkod.

Om du lägger upp en artikel där du fakturerar timmar så kan du koppla denna artikel till en artikelkonteringen för just timmar där du lägger in konto 3041.
Artikelkonteringen lägger du upp under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Artiklar - Artikelkontering. Jag har ett exempel här på artikelkontering för tjänster från Övningsbolaget. Denna artikelkontering kopplar du sedan till din artikel i artikelregistret på flik 1 och fältet Kontkod.