Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

uingman
MEDLEM

Lista med order

Lista med order: När jag fakturerat en order och går tillbaka till listan ( ej fakturerade) kommer jag numera alltid längst ned på listan. ( Till samma order som jag nyss fakturerade dessutom!). Jag fakturerar oftast efter kundnummerordning då vi får leveranser då flera kunder har flera order. Måste då leta upp detta kundnummer i listan igen. Tidigare kom jag tillbaka till nästföljande order på listan. Vill gärna ha det så igen då detta tar mycket onödig extra tid.

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

När jag fakturerar en order och går tillbaka till listan så tas jag till den ordern som ligger i efter den jag nyss fakturerade baserat på vilken ordning jag valt att sortera efter. Vilken version av Visma Administration använder du? Du ser det längst nere till höger i programmet. Jag använder 2018.4.
uingman
MEDLEM

Ja, 2018.4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ja, det har blivit lite ändringar gällande vart markören stannar när man navigerar mellan olika flikar, detta sedan vi bytte databas från Dbase till SQL. och du som har version 2018,4 har ju SQL-versionen. Vi är medvetna om de skillnader som uppstått, och vi jobbar för att förbättra programmet hela tiden inkluderat att i kommande versioner fixa till detta också.