Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Lokalbokning integrerat med Administration

Jag har en kund som har en lokal som de hyr ut mot betalning. Idag sker bokning via ett webbaserat program som heter Legaonline och jag kan importera bokningarna till Administration 2000 så att jag får ut fakturor via mitt program. Min kund vill byta webbtjänst och vi undrar om ni känner till någon annan leverantör som fungerar ihop med Administration 2000 (via integration). Tänk hotellbokningar...

1 SVAR 1
Davor P1
CHAMPION

Hej,

Hittar 3 lösningar via https://vismaspcs.se/integrationslosningar


Lega Online

Bokningssystem

Lega är ett Windows-baserat dataprogram gjort för att effektivisera och hantera daglig uthyrningverksamhet inklusive: uthyrning & försäljning, inventarieregister, lagerkontroll, inhyrning, koppling till ekonomisystem, fakturering, service och underhåll.



LÄS MER



Mycourt Bokningssystem

Bokningssystem

Mycourt är marknadens mest flexibla och heltäckande onlinebokningssystem med betallösning speciellt framtagen för tennis-, squash- och badmintonklubbar. För spelarna och tränarna - en positiv bokningsupplevelse, för klubbarna - förenklad administration och ökad kostnadseffektivitet.



LÄS MER



Bokningssystem

Bokningssystem

Smarta System har bokningssystem för era behov. Våra bokningsmodul kan användas helt för sig själv eller integreras i ert befintliga system. Den levereras med ett användarvänligt gränssnitt och grafisk bokningsöversikt.