
Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-02-28
15:36
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-02-28
15:36
Ta bort ärenden från Autocollect
Har precis börjat använda autocollect och igår förmiddag skickade jag ett antal ärenden, 2 av dessa blev betalda igår em, vilket jag såg första när bankgiroredovisningen kom sent på dagen, så jag har bokat dessa som betalda via direktbetalning men hur blir det nu, hur försvinner dessa ärenden? Vill ta bort dessa eftersom de betalade samma dag som påminnelsen skickades.
Svara
1 SVAR 1

Fd medlem
Inte tillämpbar
2018-04-20
11:17
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2018-04-20
11:17
Hej Linda S
Det du ska göra i detta läget är att invänta att din faktura har status påminnelse. Vilket du säkert redan har, då lägger du en direktbetalning på denna fakturan. Kravhanteringen kommer då att stoppas och din kund får ingen påminnelse.
Det du ska göra i detta läget är att invänta att din faktura har status påminnelse. Vilket du säkert redan har, då lägger du en direktbetalning på denna fakturan. Kravhanteringen kommer då att stoppas och din kund får ingen påminnelse.
