Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Utskrift av verifikation

hej!
Jag har en fråga ang Visma Administration 500.
Hur kommer det sig att möjligheten att skriva ut enskilda verifikationer inte finns under menyn utskrift? Finns det någon möjlighet att framtida uppdateringar innehåller den möjligheten?
Med vänlig hälsning
Sofia

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Sofia,

På Utskrift - Verifikationslista kan du välja serie och göra urval på en enskild verifikation:
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hejsan,

Jag skulle vilja kunna skriva ut verifikationer med spridda nummer. T ex ver 137, 158-159 som jag kunde i mitt förra program.

Hälsningar
Marie
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!
Tack för förklaringen med det hjälper inte mig...
Att skriva ut via verifikationslista blir en väldigt krånglig väg samtidigt som det fortfarande står verifikationslista på utskriften trots att det inte är en lista.
Jag fick via eran support hjälp att skriva ut verifikationen genom att när jag har en verifikation som jag vill skriva ut i aktivt läge, alltså synlig på skärmen längst fram, att då trycka på symbolen för utskrift. Då skrivs enbart verifikationen ut och ej som verifikationslista som i ditt exempel
Det jag önskar är att denna möjlighet som din kollega visade mig skall finnas med i menyn utskrift och att det skall vara möjligt att välja fler verifikationer där varje verifikation skrivs ut på en ny sida istället för att behöva göra ett nytt val för varje verifikation.

Mvh
Sofia