Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Visa om det finns kopplade dokument i listläge

Hej,
Jag skulle tycka det vore väldigt bra om man i Listläget kunde se om det finns underlag kopplade till en leverantörsfaktura eller en verifikation.
/Maria

3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Det du skulle kunna göra när det gäller leverantörsfakturorna är att du använder en av rutorna "Anm" på fliken 6. Spårning på leverantörsfakturan, skriv till exempel i rutan Anm1 att underlag finns bifogat. Gå sedan tillbaka till listläget och högerklicka någonstans så att du kan välja Kolumninställningar. Leta upp kolumnen Anm1 och markera den, klicka sedan på pilen så att den flyttas till sidan med aktiva kolumner.

Du kommer då i listläget att kunna se om du lagt in en kommentar om att underlag finns bifogat. I övrigt tar jag dina önskemål vidare till vår utvecklingsavdelning!

Fliken 6. Spårning:
     

Kolumninställningar:
 

Listläget:
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Maria, 

Jag tar med mig detta som ett önskemål!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack så mycket för era svar, ta gärna med det till utvecklingsavdelningen, det som behövs är ju bara en bock, så att man ser att det finns ett dokument.

Tack även för den tillfälliga lösningen, ska se om den blir hanterbar, måste då alltid komma i håg att också lägga till anmärkningen, så det bli lite extra att komma ihåg.

Vänligen
Maria