Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

RonPal
MEDLEM

sökning på artikelnummer med komma i fungerar inte i den senaste versionen

Vi har många gamla artikelnummer med komma i artikelnumret, när vi uppdaterade till den nu senaste versionen fungerar inte sökningen i sökfönster förrän man suddat bort komma plus det som står efter kommat. Mycket irriterande, kommer det att fungera i framtiden?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @ RonPal 

 

Under flera år har Visma Administration fungerat på detta sätt, och funktionen för att söka artikelnummer har inte förändrats mellan de senaste versionerna. Beroende på hur länge sedan det var ni uppdaterade eller vilken version ni uppdaterade från, kan självklart sökfunktionen ha förändrats.


För att förbättra era sökresultat rekommenderar vi att ni använder er av en liten stjärna (*) i sökningen. Genom att sätta en stjärna kan ni inkludera varierande text efter ett specifikt sökord i era sökningar. Se bifogad bild nedan för exempel.


 

För ytterligare information, skicka med hjälpavsnittet över programmets sökvillkor: Sökvillkor i Visma Administration
 

Vi har även dubbelkollat med våra produktspecialister, och detta är ingenting vi planerar att ändra i programmet framöver.

 

Ha det fint och välkommen tillbaka till forumet framöver. 

/Tinna