Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Flerårsöversikt årsredovisning

När man i den nya versionen (2017.0) väljer tkr på flerårsöversikten så ändras fg år till tkr, men årets skrivs ut med kr. Jag har kopplat första med #Nettoomsättning# och det skrivs ut i kr, inte tkr.
4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Även testat att skriva in det med siffror, men det kortas inte ner ändå.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Det låter konstigt. När jag testar i version 2017.0 får jag både innevarande och föregående år i Tkr. Hur blir det om du ändrar till kkr alternativt kr och sedan ändrar tillbaka till Tkr? Fungerar det om du ta bort flerårsöversikten och skapar om dokumentet utifrån standardmallen?

Återkom gärna när du har testat. Annars är jag väldigt nyfiken på att titta vidare på vad det kan vara.

/Johan
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Hur jag än ändrar det jag har så ändras inte innevarande år, men om jag skapar om det verkar det fungera. Var inte så sugen på att testa det från början, då det var lättare att skriva in innevarande år i tkr manuellt istället för att göra om allt, eftersom det inte hämtar tidigare år automatiskt.

Tack
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Lundwall!

Det låter märkligt att du inte fick det rätt ifrån början. Om jag förstått dig rätt så har du raderat Flerårsöversikten och skapat om den och nu visas rätt belopp i Tkr? Skulle det inte ha löst sig så får du återkomma till oss på supporten så får vi kolla vidare på ditt ärende.

/Fredric