2016-08-31
15:17
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2016-08-31
15:17
Flikregister till Bokslut eller Årsakt - Bokslut
Hej,
Finns det idag någon smart inställning i Bokslutsprogrammet där man kan välja att skriva ut ett sk flikregistere till Årsakten eller Bokslutet?
Jobbade för några år sedan i Nordstedts (tror jag) och de hade den möjligheten.
Eller finns det någon annan som har en smart lösning. Är själv inget proffs på att skapa register i Excell eller liknande och de gratis mallar jag har hittat har oftast någon liten logga någonstans som jag inte vill ha och heller inte lyckas att få bort.
/Theresa
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Bokslut
Svara
2 SVAR 2

Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-09-01
08:51
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2016-09-01
08:51
Hej!
Jag antar att du menar ett pärmregister där du har flikarna 1-31 med en innehållsförteckning?
Det finns tyvärr inget sådant register i programmet utan det får man lösa utanför programmet. Rent generellt går vi mot ett mer papperslöst och digitaliserat samhälle så det är inget vi planerar att införa i programmet heller.
/Johan
Jag antar att du menar ett pärmregister där du har flikarna 1-31 med en innehållsförteckning?
Det finns tyvärr inget sådant register i programmet utan det får man lösa utanför programmet. Rent generellt går vi mot ett mer papperslöst och digitaliserat samhälle så det är inget vi planerar att införa i programmet heller.
/Johan
2016-09-04
18:54
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2016-09-04
18:54
Ja precis. Attans då. Tack för informationen.
Mvh
Theresa
Mvh
Theresa