Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Eljakonomi
MEDLEM

Utskrift för skatteberäkning

Hej, Jag skulle gärna få skatteberäkningen och avsättning till periodiseringsfond som utskrivbara rapporter i Visma Skatt & Bokslut Pro, då revisorn nu efterfrågat dessa och jag inte får ut ngn vettig rapport att skicka över.

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Tänker om utskriften av bilagan Periodiseringsfond tillsammans med Sammaställning av årets skatteskuld/fordran i tjänsten kan fungera för dig.

Återkom annars!
/My 

Hej, 

 

Jag ser inte de rapporterna i rapportcentralen. Var hittas de?

 

Mvh

Eva-Lena

Bilagorna jag tipsade om är just bilagor, för att skriva ut dom behöver du generera en rapport från rapportcentralen för huvudbilagor samt underbilagor. För att skriva ut underbilagorna i rapportcentralen behöver du först sätta en markering i att du vill skriva ut huvudbilagorna - därefter behöver du vänta ett par sekunder innan du kan markera underbilagan.
På den genererade rapporten kommer du sedan hitta bilagorna för Periodiseringsfonder och Sammanställning av årets skattefordran/skuld. Bilagorna behöver också finnas under balansavstämningen och vara klarmarkerade för att komma med i rapporten. Beroende på vilken webbläsare du har kan du också ställa dig direkt på själva bilagan under balansavstämningen och använda webbläsarens utskriftsfunktion om du inte vill generera en rapport som tar med alla huvud och underbilagor.

Ha en fin helg! 🙂 
/My