Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

BertL_
UTFORSKARE

Deklarations och årsredovisningsprogrammet har pausat räkenskapsåret och låst felaktiga datum

När jag idag försöker avsluta räkenskapsåret 2022 har Deklarations och årsredovisningsprogrammet pausat redovisningsåret och låst datumet för årsstämma och signatur i fastställelseintyget till den 1 maj, då allt var klart och skulle lämnas in. Datumet går inte att ändra och ingenting annat fungerar heller som det ska i detta program. Det verkar faktiskt som att en del information som skrivits in raderats, däribland resultatdisposition, och att ingenting över huvud taget går att ändra. Har nu äntligen hittat förklaringen efter sökning på Google (gick inte att hitta något vid sökning i hjälpen eller på supportforumet). Programmet tar sig för att "pausa" räkenskapsåret efter ett år som inte är låst. Har snart fått nog av programmet för gott. 

2 SVAR 2
Henrik A
MEDLEM

Oj, vilket ÅR/skattprogram är det?

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej @BertL_

Jag har kikat med mina kunniga kollegor och vi har beslutat att vi behöver felsöka över telefon varför det ter sig så här. Programmet ska inte kunna låsa eller pausa sig själv så vi behöver kika mer på vad som hänt. Jag ordnar att en kollega från vår support ringer dig. Jag mejlar dig först för att stämma av när det skulle passa. 

Jag hör av mig. 

//Ebba