- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Lämpligt underlag för stiftelseinbetalning
Hej!
Vi bokför medel från stiftelser som betalas ut under året för att finansiera verksamheten i en ideell förening. Vi skickar ingen faktura till stiftelserna utan fyller istället ofta ur formulär eller så betalas medel helt enkelt ut efter beviljande.
Min fråga rör vad vi ska koppla för underlag till dessa verifikationer. Vi vill ogärna att dessa intäkter skall stå helt utan underlag. I vissa fall finns ett beviljandebrev vi inkluderar, men även detta känns något knapphändigt.
Tack på förhand.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej
Bra fråga men personligen hade jag skapat ett eget underlag som förklarar vad som skett i de fall det befintliga underlaget inte är tillräckligt och sedan kopplat både det befintliga underlaget och mitt egna skapade underlag till verifikationen.
/Joachim
