Hej alla kunniga,
Kort förklarat jag har gjort bort mig. Fick starta om en kund i visman och hade glömt att bokföra några löneutbetalningar. 😓 Så nu behöver jag bokföra det manuellt. Det är inga problem med att bokföra löner, arbetsgivaravgifter och så vidare manuellt. Men jag fastnar på upplupna semesterlöner, beräknade upplupna lagstadgade sociala avgifter och förändring av semesterskulder.
Någon som kan förklara hur jag ska göra med dessa?
Mvh
Linnéa
Löst! Gå till lösning.
Hej
Det finns ingen som är expert på lönekonteringar som jobbar med forumet är jag rädd så om inte någon externa part (Konsult eller revisor) som arbetar i forumet svarar dig så skulle jag rekommendera att du tar kontakt med en lönekonsult för hjälp med detta.
Kan själv det mesta vad det gäller bokföring men lön är ett av undantagen i mitt fall så vågar inte ge mig på detta.
/Joachim
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.