Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ändra mailadress visma lön 600

Jobbar på redovisningsbyrå och vi ska nu använda oss av mitt lönebesked till våra kunders anställda när vi gör löner. På en av de anställda har jag fått fel mailadress och behöver ändra den. I själva löneprogrammet kunde jag inte ändra mailadressen, utan det står att jag måste logga in på vismaspcs och göra det. När jag loggar in där hittar jag alla anställda på företaget och vill gå in på den här personen och ändra mailadressen, men då står det att jag inte får göra det trots att jag är administratör och det går inte att trycka på spara knappen. Det stod något om att det bara var personen själv som kan ändra adressen, men om han inte ens har fått något verifieringsmail pga av att mailadressen är felaktig så kan ju inte ha gå in och ändra heller. Hur gör jag för att han ska få rätt mailadress? 

2 SVAR 2
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej, Hade samma problem när jag startade upp och det visar sig att det endast är Visma som kan delita en gammal adress så du kan registrera en ny:( Ytterligare ett bevis på hur tungrott de nya programmen är!!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej MW,

Jag har mejlat dig för kontaktuppgifter så att en kollega kan ringa upp dig!

/Fanny