- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Från Advisor connect till Visma lön 600
Hej,
Vi ska sluta använda Advisor connect och bara köra Visma lön 600 fortsättningsvis. Har tagit säkerhetskopia av de bolag som vi kört lön för och börjat läsa in dem en och en i Visma lön 600. Men får problem med de bolag som har Visma Lön Anställd aktiverat. I dessa bolag kan vi inte lägga till oss som användare då vår e-post redan används av den användare som automatiskt skapats genom vårt inlogg i Advisor. Hur ska man gå tillväga för att få över dessa bolag?
Måste man avsluta alla samarbeten gällande Visma Lön Anställd i Advisor och sen starta tjänsten igen efter att man läst in säkerhetskopia i Visma lön 600?
Kan man på något sätt ta bort en användare som finns upplagd i Visma Lön 600?
- Välj din produkt:
-
Lön 600
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Sofia_87
Tack för att du skriver till oss.
Jag har varit i kontakt med mina kollegor på supporten som rekommenderar att du ring till oss så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället.
Välkommen att kontakta supporten
/Tinna
