Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Helena52
MEDLEM

Skapa arbetsgivarintyg

Hej!

Jag tycker funktionen för arbetsgivarintyg i Visma lön 600 är toppen men den skulle kunna bli ännu bättre. När jag är inne och skapar arbetsgivarintyget för mina sommarjobbare måste jag ofta gå in i andra flikar på Visma lön för att kontrollera uppgifterna. Det är inte möjligt utan att man sparar arbetsgivarintyget varje gång jag vill växla flik. Som det är nu är det enklare att bläddra i mina utskrivna papper för att checka av. Jag skulle vilja ha möjligheten att växla flik utan att spara mellan varje kontroll.

Sedan vore det toppen om jag kunde fylla i namnförtydligandet innan jag skriver ut dokumentet för de som inte väljer att det skickas in elektroniskt. 

Soliga hälsningar Helena

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Helena52,

Tack för att du hör av dig till oss med ett förbättringsförslag. 

VI har gjort om idéehanteringen i forumet och i och med detta hanteras era önskemål direkt i produkterna av vår utvecklingsavdelning.

För att lämna ett förbättringsförslag i Visma Lön 300/600 gör du så här: 

I Visma Lön finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål.  

Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet. 

//Tinna