Hur gör man för att lägga in vanliga arbetsdagar på flera dagar samtidigt på webben? Det går att markera flera dagar och klicka Registrera Tid, men har du markerat mer än en dag så finns inte längre valet för normal arbetstid utan allt man kan välja är avvikelser. Det betyder att man måste lägga in dag för dag vilket blir ganska tradigt när varje uppdatering resulterar i en popupruta som man måste vänta ut eller stänga innan man kan lägga in nästa.
Som titeln lyder. Det verkar bara gå att regga för flera dagar på en gång om det är annat än arbetad tid dvs sjukdagar vab osv. Se bild. Jag antar att en administratör kanske ska lägga in det alternativet?
Tacksam för svar!
Oj, hittade en gammal tråd som vi glömt uppdatera, hoppas ni märkt det 🙂
Sedan något år tillbaka så går det numera att registrera arbetad tid för flera dagar, på samma sätt som man gör om det är sjuk eller liknande.
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.