Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

HVincent
MEDLEM

Utskrift alla "Lönerader" i lönekörning i "riktig" Excel-lista?

Hej, jag har försökt hitta/skapa en utskrift med alla "rader" i lönekörning (eller flera samtidigt, om möjligt), utan summeringar och i "riktig" excel-lista. Det jag menar med det är kolumner med rubriker, en rad per rad, med data i cellerna. Alltså utan "layout", delsummor, underrubriker, tomma rader etc.

 

Jag har försökt skapa egen utskrift och ändrat till Typ av utskrift: Tabell, men då får jag inte fram något alls.. det blir bara # i utskriften... det närmaste jag kommer är utskriften Lönekörning - kontrollista, men där är det "layout" som gör att det krävs en massa omflyttning av data innan jag kan börja använda Excel..

 

någon som kan hjälpa mig?

 

nått sånt här jag tänkt mig:

Lönekörning anställningsnr namn löneartnr löneartnamn datumfrån datumtill kvant a-pris konto..
202403 100 Arne 1001 sjuklön 2023...        
202403 101 Bertil 1002 semesterfrånvaro          
202403 102 Calle 1103 timlön          

 

 

2 SVAR 2
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @HVincent 

 

Tack för att du höra av dig till oss och välkommen som ny forummedlem. 

 

Jag har också provat diverse olika utskrifter men hittar ingen som är bättre än frånvarolistan. Dock kan jag tänka mig att någon av våra duktiga partners kanske kan hjälpa dig att bygga en rapport som är helt anpassad efter dina behov. Kontaktuppgifter till våra partners hittar du här.

 

Jag hoppas att du hittar något som är användbart för dig, och om någon annan användare har några tips att dela med sig av till @HVincent skulle det vara mycket uppskattat.

 

/Tinna

 

 

 

 

HVincent
MEDLEM

Tack Tinna!

i min värld är denna typ av lista så grundläggande att dess avsaknad är att se som en bugg i programmet..  Jag kanske tänker fel men , det är ju "bara" raderna i lönekörningen?

 

Tacksam för alla tips!