Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Meddelandet"Du har för tillfället inte tillgång till några tjänster" Om du får meddelande att du inte har tillgång till några tjänster, beror det på att du loggat in via ett sparat bokmärke i din webbläsare. Gå istället direkt till vismaspcs för att logga in. Tänk på att uppdatera ditt bokmärke så att du inte får problem nästa gång du ska logga in. /Tobias
Just nu är det problem att importera underlag från Visma Utlägg via synkronisering till Visma Lön 300/600. Vi arbetar på att lösa detta och återkommer i tråden när felet är löst.Behöver man komma vidare nu så kan man välja att läsa in sin tlu fil med utläggen manuellt istället. Då behöver ni gå tillArkiv-Inställningar-Företagsinställningar-Integrationeroch markera rutanAnvänder TLU-fil för import av tider och utlägg. Kontrollera då även att ni har korrekta inställningar under knappen Utläggskoder. Klicka på prickarna uppe till höger och väljPrenumereraför att få mejl när vi uppdaterar informationen.
Hej igen,Det är ett snabbval som kommer in på lönekörningen avseende resor, kost och utlägg som då specificerar antal körda kilometer och en korrekt ersättning per kilometer.Endast med en användare och några enstaka milersättningar är det kanske inte värt att uppdatera om du inte kan se en vinnig i fler fina funktioner som finns i Lön Smart som Lön Direkt saknar./Cecilia
Nya färger och ikoner lagom till sommaren!
Hej @Maria Fogelstrom Här kunde jag varit lite tydligare 🙂 När den anställde ska registrera milersättning behöver de själva välja vilken fordonstyp de registrerar och ersättningen hanteras efter det. Du fyller alltså inte i per anställd vilken fordonstyp de har utan det väljer den anställde själv vid registrering av milersättning. Hör av dig om något är oklart så hjälper vi dig gärna. //Tinna
Awesome
Genvägar