Det var synd .. Alla har olika lösningar..det är en fråga om digital mognad för både kund och byrå. Olika vägar att gå helt enkelt...det funkar säkert om företagen skickar en e-postfaktura istället, det kan alla. Slipper portot och gå till brevlådan.... men skickar fakturan till autoinvoice istället då kommer den direkt in i e-ekonomi. Alternativ 2 -som jag tror passar bättre. Att kunden får alla e-postade fakturor till sin e-post och "vidarebefordrar" de till dig, då är de attesterade redan och du slipper attest rundan...mm Du får allt tolkat och klart då slipper du hela hanteringen med registreringen. Betalningen kan du sköt om i e-ekonomi och själv betalningsattestera i banken. Jag avråder får att att betalningsattestera i bank- det är kunden som ska betalningsattestera i banken. En bra tumregel om man är många som jobbar med samma kund undantag finns med då ska fullmakter skrivas under mm. Bättre med läs behörighet i bank.
... Visa mer