2025-02-28
11:37
1Gilla
Dags att lyfta frågan igen? 🙂
... Visa mer
2023-03-09
09:18
@Frédéric
Härligt att höra. Om det är några oklarheter kommer mina kollegor säkert att höra av sig till dig.
Ha en härlig vinterdag!
//Tinna
... Visa mer
2022-05-19
11:56
1Gilla
Hej Frédéric!
Då får du gå in under Kassa och bankhändelser - Välj den aktuella periodens händelser och så letar du fram den felaktiga betalningen. Här klickar du på raden och väljer Ångra matchning. När detta är gjort får fakturan status obetald i Visma eEkonomi och du kan nu registrera om kundens inbetalning av fakturan så blir den sedan ansökningsbar igen.
Har du några följdfrågor eller funderingar så är du alltid välkommen att höra av dig till oss.
//Tinna
... Visa mer
2021-03-11
11:56
1Gilla
Hejsan!
I eEkonomi går det bra att ändra din kunds kundnummer i efterhand utan några riktiga konsekvenser. Alla fakturor du tidigare skapat kommer fortsatt finnas samlat på kundens statistik under Försäljning - Kunder. Är det alltså samma kund som bara ska ha ett annat kundnummer så kan du göra på detta sättet, det gör som sagt ingen större förändring.
Ha en fin dag!
/My
... Visa mer