2025-01-14
13:41
Jättebra! Märkligt att Swedbank hävdade att jag var tvungen att teckna avtal för 1750kr per år. Men de har ju en erkänt låg nivå på sin kundservice.. 😉 Mvh Ola
... Visa mer
2025-01-13
13:06
1Gilla
Ok vad bra Hilda! Dock säger Swedbank att det ligger hos er och att jag är tvungen att teckna ett nytt avtal. Bra om ni informerar Swedbank att så inte är fallet. Faktum kvarstår dock att jag inte får in bankhändelser. "Aktivering pågår" står det. Senaste bankhändelse 7/1 som kommit in. Vid samtal med er support "ser allt bra ut" och det hänvisas till Swedbank som hänvisar tillbaka till Visma. Mvh Ola
... Visa mer
2025-01-13
10:54
1Gilla
Nu verkar det som den "gamla" typen av bankkoppling har försvunnit. Jag ringde Swedbank och de skyller på Visma. Enda alternativet nu är att ha den nya bankkopplingen för 1750kr per år. Trist. Det blir till att exportera csv filer varje dag. Mvh Ola
... Visa mer
2023-08-16
22:54
1Gilla
@brahe-mediaMitt slutade omedelbart fungera då jag avbröt aktiveringen i Visma. (Utan att ha godkänt avtalet i Swedbank givetvis) Men nu märkte jag att det var superlätt att kopiera över bankhändelser från Swedbank till Visma. Har inte sett hur lätt det var förut. Jag har 5-20 händelser per dag så det går smidigt. Jag tappar ingen tid alls då swishinbetalningarna ändå aldrig matchas per automatik i Visma. Blir väldigt manuellt ändå. (Kraftigt förbättringsområde, Visma!) Det får bli så att jag struntar i detta med bankkoppling. Mvh Ola Edit: Igår kväll aktiverade jag bankkoppling igen i Visma utan att godkänna något avtal på Swedbank. Nu på morgonen hoppade det igång igen. Så då verkar det som jag har den "gamla" igen.
... Visa mer
2023-08-16
21:25
2 Gillar
Samma för mig som också råkade klicka in på den där. Man såg ju inte kostnaden förrän det var för sent. Helt onödiga pengar i mitt lilla företag. När jag nu avbröt aktiveringen så står jag helt utan. Vänligen fixa till detta. Mvh Ola
... Visa mer