Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

PatricKa
MEDLEM

Almänna problem

Hej,

Senaste dagarna har det varit mycket strul med eEkonomi. Igår kväll då det var omöjligt att logga in och idag är det att det inte går att bokföra en matchad betalning. Och ja, jag har rensat cookies osv.

PatricKa_0-1704359752260.png

 

Är osäker på om jag kan lita på att jag kan köra klart arbetsgivarredovisningen idag utan att det orsakar andra problem?

 

Vad är det som har hänt på sistone? Varför så pass mycket driftstörningar och problem?

1 SVAR 1
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hejsan! 

Vad tråkigt att höra att du har problem med eEkonomi. De senaste veckorna har vi haft vissa enskilda kunder som har haft problem runt nattetid med att logga in i eEkonomi. Här jobbar vi stenhårt för att få bort den driftstörningen och släppte senast igår en fix för detta. 

Vi har haft ytterligare en generell driftstörning pågående nu gällande att bankhändelser läses in med en fördröjning och jag förstår att detta i kombo upplevs mycket. Vi är givetvis ledsna för det och gör allt vi kan för att åtgärda detta. 

Du behöver inte oroa dig att programmet är felaktigt eller att arbetsgivardeklarationen skulle orsaka problem i ditt program. Det som vi har haft är alltså att vissa upplever problem med inloggning nattetid och fördröjda bankhändelser. Det låter inte som att ditt problem har blivit löst av fixen igår, därför vill jag gärna att du kontaktar oss via telefon så att vi kan reda ut vad som hänt just dig. 

Ha en fin eftermiddag. 
/Ebba