Hej Richard!
Vi vill göra allt för att hjälpa dig. Anledningen till att vi fortsätter att be dig att avinstallera (trots att det inte finns en ny version) samt starta om telefonen är för att en ny laddning då sker, vilket brukar hjälpa. I de allra flesta apprelaterade problem löser detta magiskt nog problemet. Jag ser att du har testat att avinstallera, men om du ännu inte har testat att starta om telefonen i samband med detta, vill jag be dig att också göra det, precis i den ordning som min kollega Tinna beskriver.
Du har säkert redan testat detta, och jag förstår att du börjar tappa tålamodet när du fått den beskrivningen flera gånger av oss. Vi har genomfört tester här hos oss, och appen fungerar bra, vilket tyder på att problemet kan vara relaterat till din telefon. Därför vill jag be dig som nästa steg att kontrollera om det finns några programuppdateringar tillgängliga för din telefon. Du bör kunna se det via inställningarna på din telefon. Om det finns några uppdateringar är det viktigt att du genomför dem. Efter det kan du göra samma sak igen, testa att ominstallera och starta om telefonen.
Jag tror och hoppas att detta kommer lösa dina bekymmer men om det trots allt inte fungerar vill jag att du återkommer här med information om vilken telefon och modell du använder, så kommer vi att genomföra ytterligare undersökningar här hos oss. Jag önskar dig en fin fredag! /Ebba
... Visa mer