- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Årligt återkommande fakturering
Varje år så skickar vi avtalsfakturorna den 1/1 som är inlagt att skickas iväg automatiskt. Men inget gick iväg, står stoppat.
Nu när jag försöker ändra manuellt till fakturadatum den 2/1 så får jag inte iväg det heller. Det var bara en slump att jag såg att det var stoppade fakturor som inte gått iväg, någon tydlig markering att något var fel gick inte att se. Problemet kvarstår, fakturorna får jag inte iväg till kunderna.
Lite läskigt att inte få en tydligare signal när man går in på Visma eller via mejl. Känns som att fakturorna bara hade kunnat ligga där stoppade utan att det hade upptäckts.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Stefan0335
Tack för att du hörde av dig.
Det låter som att du har full koll på hur faktureringen fungerar och att du har försökt åtgärda problemet manuellt. Eftersom fakturorna fortfarande är stoppade och inte går iväg, rekommenderar jag att du kontaktar vår support direkt. Supporten kan kolla i sina loggar och felsöka problemet tillsammans med dig.
Välkommen att kontakta supporten.
/Tinna
