Hejsan, vi är ett UF företag som försöker att koppla vårat bankkonto till visma eekonomi men får felmeddelandet "Bankkoppling kan inte aktiveras i den här varianten av Visma eEkonomi." Hur ska vi lösa det?
Hej på er @Infernal Flavors
Vill bara höra av mig och säga att ni är inte bortglömda. Jag väntar på ett internt svar och skriver till er så snart jag får mer info.
Tack för att ni väntar! Fattar att ni verkligen bara vill komma igång.
/Tinna
Hej igen @Infernal Flavors
Jag har nu fått information om att bankkopplingen tyvärr inte fungerar för er med UF-företag. Men var inte oroliga, vi har en smidig lösning för er! Ni kan enkelt kopiera och klistra in kontoutdragen. Jag bifogar hjälpavsnittet "Kopiera och klistra in kontoutdrag" där vi beskriver precis hur ni går tillväga.
Om ni har några följdfrågor eller om ni vill att vi visar i programmet är ni självklart välkomna att kontakta supporten så hjälper vi er gärna.
Lycka till med ert företagande.
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.