Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Bankkoppling mot Orusts Sparbank?

Hej!

 

Blir lite förvirrad om relationen mellan Swedbank och sparbankerna. Min nya kund har ett företagskonto hos Orusts Sparbank. Fungerar en bankkoppling med dem (de använder väl Swedbanks system eller...)? 

 

Undrar förestan om någon har erfarenhet av Speedledger som de erbjuder. Fördelar / nackdelar? Jag skulle föredra att använda eEkonomi men om det inte går....

4 SVAR 4

Det går att ha bankkoppling! Jag har flertalet kunder som har Orust Sparbank och det är inga problem alls. 

 

Speedledger ägs numera av Visma men kan inte komma på några fördelar alls med det programmet. Var många år sedan jag jobbade i det. Bankerna får provision för att sälja in det. 

 

Mvh

Lovisa

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100
Fd medlem
Inte tillämpbar

Underbart! Tack!

 

Jag jobbar med SHB's bankkoppling nu och undrar hur det är med Sparbankens koppling. Vad kan den göra? Jag undrar särskilt om den kan plocka ihop och matchar BG-inbetalningar.

Kopplingen till Swedbank och sparbankerna är inte lika bra som shb! Bankkontot läses in som det ser ut. Kostar endast 250 kr per år så är billigaste banken men inte så bra som shb och seb.

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi
0522-650100
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack så mycket för snabba och hjälpsamma svar!