Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Monica
MEDLEM

Betalfil Swedbank

Hej

Har bankkoppling mellan Visma Eekonomi och Swedbank.

Nu har jag testat att betala leverantörsfakturor via betalfil, men då går det inte att hitta enskilda betalningar hos banken under historiska betalningar. Och kollar man kontot (i banken) så har alla betalningar samma referensnummer. 
Ska det inte gå att se individuella betalningars information, fakturanummer, ocr m.m?

 

/Monica 

2 SVAR 2

Hej!

 

Håller med om att visningen i banken inte är så bra men å andra sidan så finns ingen anledning att kolla detta i banken när du har eEkonomi. Alla transaktioner syns numera en och en i eEkonomi och både Kontoanalysen och under Kassa- och bankhändelser har en outstanding sökfunktion. Om du till exempel vill se alla betalningar till Telia för hela 2023 så väljer du den perioden och söker på Telia så ser du snabbt om du missat någon månad eller om det är något annat du söker. Historik på leverantörsfakturor finns även under Inköp - Leverantörsfakturor - Alla leverantörsfakturor 🙂

 

Med vänlig hälsning

Lovisa Ljungvall
4L Ekonomi AB
0522-650100

Hej

Tack för svar!

Jag och min make sköter ett företag tillsammans, han driver företaget och jag tar hand om bokföring och betalningar. Då har det funkat bra -att han har kunnat gå in på banken och se vilka betalningar som är gjorda, eller om något är missat.

Behöver man inte kvittenser från banken som underlag? 


Med vänliga hälsningar

Monica