Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Andfra
MEDLEM

E-post kopplad till artikel

Hej, 

 

Arbetar med Visma eEkonomi Smart i en väldigt stor förening. Jag sitter och fakturerar en hel del i min arbetsuppgift. Vi har flera olika artiklar. Min fråga är om det går att koppla ett E-postmeddelande beroende på artikel? Som det är nu får jag ha mallar som jag kopierar och klistrar in i meddelande för faktura beroende på artikel. 

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Andfra

 

Jag har tolkar dig som om du vill få upp olika e-postmeddelanden beroende på vilken artikel du plockat upp på kundfakturan när du ska skicka den via e-post. Stämmer det?
Detta är inget som fungerar i dagsläget men du kan ha en färdig standardtext för e-post och den hämtas från Företagsinställningar - Övriga uppgifter.

 

Om du vill så har du möjlighet att lämna ett önskemål direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi. 
 

I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. 

 

 

Om jag har missförstått din fråga är du självklart välkommen att höra av dig och gärna förtydliga ytterligare så hjälper vi dig gärna. 

 

Välkommen som ny forummedlem 🙂

/Tinna