Hej!
Jag får ett felmeddelande vid registrering av kundinbetalning som jag aldrig sett tidigare. "Betalningsdatumet får inte vara senare än dagens datum. Ändra det så är allt okej!"
Jag försöker registrera inbetalningen per den 25 februari vilket alltså är tidigare än dagens datum. Är det här något programfel då jag aldrig sett det tidigare? Har försökt att registrera inbetalningen på olika datum men får samma felmeddelande.
Löst! Gå till lösning.
Hej @HåkanT!
Det är inget fel vi har rapporterat eller sett en ökning av bland våra ärenden. Om du idag sätter 25 februari ska den såklart kunna ta det, då det ju givetvis är innan dagens datum.
Hoppas det har löst sig av sig själv för dig - om inte? Då önskar jag att du ringer vår support så vi får kolla på det närmare och du kan visa hur det ser ut. 🙂
Vänliga hälsningar!
Tack för ditt svar. Efter att jag försökt registrera inbetalningen i tre dagar utan att lyckas (jag använde då den vanliga web-versionen) så lyckades jag lösa problemet genom att registrera inbetalningen på APP'en istället. Då fungerade det. Jag vet fortfarande inte varför jag fick detta felmeddelande i web-versionen men nu är det löst. Jag ringer er support ifall jag får samma problem framöver.
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.