Hej,
Jag försöker få över traktamente och milersättning till Visma Lön, varför ser det ut så här?
Vad betyder felmeddelandet?
Privata utlägg kommer in till Visma eEkonomi, då lägger jag in utlägget manuellt vid lönekörning.
Men traktamente och milersättning är en helt integrerad del i Visma utlägg som jag inte rört...
Löst! Gå till lösning.
Hej @Flödesanalys
Tack för att du kontaktar oss!
Det felmeddelande du beskriver beror oftast på att olika e-postadresser är registrerade i Visma Utlägg och Lön Smart.
För att vi ska kunna hjälpa dig vidare på bästa sätt rekommenderar jag att du ringer vår support för Visma Utlägg. Då kan vi få en tydlig bild av hur det ser ut i båda systemen, vilka e-postadresser som är registrerade och vilken du vill använda. Baserat på den informationen finns det två möjliga lösningar, men det är tyvärr för komplext att gå igenom här i forumet.
Välkommen att kontakta supporten.
/Tinna
Ursäkta sent svar, men stort tack för återkopplingen!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.