Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

oscaradel
MEDLEM

Fliken försäljning borta

Hej,

Fliken "försäljning" har försvunnit i visma e-ekonomi så jag kan varken skapa nya eller se vilka fakturor som är skickade, är det något som har hänt fler eller är det enbart jag?

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Oscaradel!

 

Jag ser att du har licens för Visma eEkonomi Bokföring, då har man inte fliken Försäljning. Något som jag också uppmärksammade var att du har samarbete med en redovisningsbyrå, kan det vara så att du påbörjade samarbetet i samband med att du upptäckte att fliken har försvunnit?

Om så är fallet bör du kontakta din redovisningsbyrå och se om de har kopplat på rätt variant av Visma eEkonomi till dig eller om du bör ha någon annan variant.

 

Återkom gärna om jag har missuppfattat din fråga eller om det dyker upp några fler funderingar.

/Tinne

Hej, 

 

Jag fakturerade senast i förrgår och då var fliken kvar, kan ni se om de har ändrat något? Har nämligen haft samma revisor i 7 år. 

Hej Oscaradel!

 

Jag har tyvärr ingen möjlighet att se den typen av information från min sida, så jag rekommenderar att du tar kontakt med din revisor och frågar om det har gjorts några ändringar.

 

Trevlig helg!

/Tinne