Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

max1001
MEDLEM

Går inte att logga in

Släpps inte in i eEkonomi efter inloggningen. Skulle inte uppdateringsarbetet vara mellan 23.00 - 07.00? Det är överlag en dum tid på året att göra massa uppdateringar i systemet. 

Vad jag kunde se av inloggningsprocessen så verkar det vara förvirrande med "Visma Online" och "Visma.net" innan vi kommer till eEkonomi. Det senare verkar inte ha någon relevans för svenska kunder så varför ska ni lägga till ett extrastopp som bara stjäl tid? 
2 SVAR 2
max1001
MEDLEM

Nu kommer jag in men ni bör verkligen se över inloggningstiderna. Det är många sekunder det tar innan man släpps in i systemet. Detta fel tycks inte vara specifik till en viss tidpunkt utan uppkommer nästan alltid, något som tyder på att ni antingen lider av serverkraft eller att programmet i sig inte är tillräckligt optimerat. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Max,

Vi har gjort flera uppdateringar den här veckan, både avseende Visma eEkonomi och t ex prestandan där inne, ett arbete som vi fortsätter med flera programdelar. Utöver det har vi gjort en större uppdatering av vår inloggningsplattform, utöver en utökad säkerhet, med t ex möjlighet till tvåstegsverifiering, så ger det oss även andra förutsättningar avseende laddtider.

Jag hoppas att du kommer märka av förbättringar framöver avseende prestandan, då det är något som vi kommer arbeta mycket med under vintern.

Avseende sidan för status för våra tjänster, är det mycket riktigt en delad sida med andra vismabolag. Jag hade också väldigt gärna sett en svenskversion där vi kunnat visa status för vår inloggningsplattform och våra tjänster och har förståelse för att den kan uppfattas som rörig. Ett tips avseende underhåll/incidenter avseende just eEkonomi är att när det är nertid gå in och klicka på subscribe. Där kan du fylla i din E-post eller mobilnummer och får då en uppdatering så fort som underhållsarbetet är färdigt.

Ha en fin fredagskväll.

/Victor