2024-12-30
19:27
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2024-12-30
19:27
Hur andra datum på bankhändelse?
Jag har fått fel datum på ett par bankhändelser och vill justera till rätt men hur?
Har bokfört manuellt och har ingen bankkoppling.
De guider jag hittar nämner "ångra matchning" men någon sådan funktion hittar jag inte.
1 SVAR 1
2025-01-07
09:25
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2025-01-07
09:25
Hej @Kalle i viken
Det går inte att ångra matchning av en bankhändelse om den är matchad mot en transaktion som är bokförd i en låst månad. Det går inte heller att ångra matchning av en lönespecifikation eller av en verifikation som det skapats en korrigeringsverifikation för.
Stegen för att ångra matchning låter det som om du har full koll på men jag tar dem ändå:
- Välj Kassa- och bankhändelser.
- Välj fliken som innehåller periodens händelser.
- Klicka på transaktionen du vill ångra matchning av.
- Välj Ångra matchning.
Om du inte får det att fungera är du självklart välkommen att slå supporten en signal så kan vi koppla upp och felsöka tillsammans med dig.
/Tinna
