Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Lalpet
MEDLEM

Klistra in kontoutdrag

Hej! När jag kopierar en rad på kontoutdraget så går det inte att klistra in det i Visma eEkonomi PRO.  Kan man kopiera flera rader (inbetalningar) med samma datum och klistra in dem i programmet? Känner Visma eEkonomi PRO av att matcha inbetalningarna mot olika fakturor?

 Hälsningar Lars Petersson 

3 SVAR 3
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hejsan! 

Om du använder någon av bankerna Danske Bank, Länsförsäkringar, SEB, Swedbank, Sparbankerna eller Nordea kan du kopiera transaktionerna och klistra in i ditt program. Det spelar ingen roll om det är samma datum, det går fint att klistra över ändå. Programmet söker efter fakturor/händelser och föreslår matchningar åt dig. 😀

Hör av dig om du har fler funderingar. Jag önskar dig en fin fredag! 
/Ebba

Hej! När jag har kopierat en rad från Swedbanks kontoutdrag så går det inte att klistra in i Visma eEkonomi PRO. 
Mvh Lalle

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej igen! 

Vad konstigt. Jag testade precis att kopiera över en rad hos mig och det funkade fint. Jag har dock Nordea men jag tycker inte att det bör vara någon skillnad. Jag tror att det är bäst att vi får kika hur du gör när du kopierar och klistrar in. Ring in till oss när det passar dig så hjälper vi dig över telefon. Just nu har vi inga väntetider på telefon. 😀
/Ebba