Ett fenomen som går i vågor. Ibland går det inte att se kopplade bilder till leverantörsfakturor. Man kan behöva gå in och ut ur leverantörsfakturan flera gånger innan den kopplade bilden syns. Ibland går det inte alls. Går massor av arbetstid till det.
Leverantörsfakturorna har kommit från @autoinvoice.com.
Ja, jag har rensat cachen.
Hejsan!
Det låter ju märkligt, förstår att det går åt tid år detta och så ska det inte vara. Jag hade velat att du kontaktar oss på supporten via telefon eller chatt så vi kan kika på det tillsammans med dig i programmet, det blir lättast för att se vad som inte stämmer.
/My
Hej och tack för svar,
Hinner inte ringa in. Eftersom det är ett intermittent fel så är det bättre om jag kan mejla in skärmdumpar och teknisk data som er produktivitetsutveckling kan ta del av. Men det finns ingen mejladress.
MVH Johan
@Fd medlem
Nej, det stämmer. Vi har ingen mejlsupport. Jag förstår vad du menar, jag kan skapa ett ärende på detta och mejlar dig den informationen vi skulle behöva utav dig för vidare felsökning. Så tar vi helt enkelt det den vägen. 🙂
/My
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.