Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Kund betalat fel belopp - eEkonomi

Hej! 
En av mina kunder skulle betala 2000kr till mig men istället betalade hon 200 av misstag. Jag kom på det imorse och undrar hur vi kan rätta detta? Ska jag be henne att skicka ytterligare 1800 och koppla de två betalningar på nåt sett till en? Hur gör man i sådana fall? 
Mvh Mira
4 SVAR 4
Highlighted

Re: Kund betalat fel belopp - eEkonomi

Boka det hela som en del inbetalning och ring din kund. Programmet hanterar även delinbetalningar.
Highlighted
NY MEDLEM

Re: Kund betalat fel belopp - eEkonomi

Toppen, tack så mycket Tomas! Ringde kunden imorse, hon ska skicka resten idag. 
Highlighted

Re: Kund betalat fel belopp - eEkonomi

Det är sådant som händer ibland. Bra när man är överens med sina kunder. vill också passa på att önska dig en god jul och ett gott nytt 2019.
Highlighted
NY MEDLEM

Re: Kund betalat fel belopp - eEkonomi

Tack detsamma! 🙂