Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Kund betalat fel belopp - eEkonomi

Hej! 
En av mina kunder skulle betala 2000kr till mig men istället betalade hon 200 av misstag. Jag kom på det imorse och undrar hur vi kan rätta detta? Ska jag be henne att skicka ytterligare 1800 och koppla de två betalningar på nåt sett till en? Hur gör man i sådana fall? 
Mvh Mira
4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Boka det hela som en del inbetalning och ring din kund. Programmet hanterar även delinbetalningar.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Toppen, tack så mycket Tomas! Ringde kunden imorse, hon ska skicka resten idag. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det är sådant som händer ibland. Bra när man är överens med sina kunder. vill också passa på att önska dig en god jul och ett gott nytt 2019.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack detsamma! 🙂