Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

ingela119
MEDLEM

Leverantörsfaktura

Hej! Är helt ny i detta och haft programmet i någon vecka, redan lyckats göra många korrigeringar. Har ett AB och har kontantmetoden.  Jag har en faktura från Vista print som är betald med mina egna pengar. Hur får jag det rätt? Ska jag först skapa en leverantörsfaktura och i så fall, vilka kontokoder ska stå där? Ska jag sen göra en verifikation och ska där stå samma koder? Har gjort om det några gånger nu och känner mig osäker. Har tittat på den filmen som finns men känns som jag gör fel ändå. 

 

Sen undrar jag med, var en som skulle hjälpa mig att lägga in en annan faktura som var betald med egna pengar. Men det blev som att den var betald med företagets pengar och den bokfördes så. Nu visar saldot minus vad som är på kontot. Hur kan jag rätta till den nu för att få rätt saldo? Har inte bankkoppling. 

Får gärna förklara utförligt då det står helt still nu med allt :-). 

2 SVAR 2
KenArd
CHAMPION

Hej Ingela,
Jag förstår din frustration och hjälper dig gärna så du känner att du får kontroll i dimman:)

www.ekonomiakuten.nu hittar du kontaktinfo så kopplar vi upp oss och löser det här.

Hej! Vill verkligen rekommendera ekonomiakuten. Jag fick bra bemötande och den hjälpen jag behövde. Kommer i fortsättningen med kontakta ekonomiakuten när jag kör fast.