Fd medlem
Inte tillämpbar
2014-01-08
07:18
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2014-01-08
07:18
Nummerserie verifikat - Visma eEkonomi
Hej
Nytt år - behöver börja med en ny nummerserie.
Hur gör man?
Nytt år - behöver börja med en ny nummerserie.
Hur gör man?
Svara
3 SVAR 3

Fd medlem
Inte tillämpbar
2014-01-08
10:57
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2014-01-08
10:57
Hej!
När du skapar ditt första verifikat på ett nytt år kommer programmet automatiskt att börja på nummer 1 och sedan räknas det upp löpande till du påbörjar nästa år.
När du skapar ditt första verifikat på ett nytt år kommer programmet automatiskt att börja på nummer 1 och sedan räknas det upp löpande till du påbörjar nästa år.

Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-01-12
15:29
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2016-01-12
15:29
Hej!
Jag hålla med Andresrock. Finns nogåt möjlighet att ändra nummerserie på fakturan? Mitt nummerserie på nästa kundfaktura är 15453. Jag ändrade på Foretginstallingar Faktureringuppgifter men can jag inte.
Beata
Jag hålla med Andresrock. Finns nogåt möjlighet att ändra nummerserie på fakturan? Mitt nummerserie på nästa kundfaktura är 15453. Jag ändrade på Foretginstallingar Faktureringuppgifter men can jag inte.
Beata

Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-01-13
15:43
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2016-01-13
15:43
Hej Beata!
Det går inte att ändra nummerserie i programmet när du väl valt. I tråden Ändra nummerserier vid nytt år kan du gå in kan du gå in och klicka på plusset så vi vet hur många som vill ha denna funktion.
Det går inte att ändra nummerserie i programmet när du väl valt. I tråden Ändra nummerserier vid nytt år kan du gå in kan du gå in och klicka på plusset så vi vet hur många som vill ha denna funktion.