Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Paypal-rabatt för Visma-kunder - Visma Webshop

I Visma eEkonomi under betalningsalternativ -> PayPal står det som följer:
Låt dina kunder betala snabbt och säkert via PayPal. Med ett konto hos PayPal behöver varken du eller din kund ange kontonummer.PayPal rabatterar sitt pris för Vismas kunder så att du betalar 2,4 % + 3,25 kr per transaktion. Rabatten gäller i 90 dagar, därefter följer ditt avtal ordinarie prisplan.
Läs mer om avgifter och betalning via PayPal här .
När jag kontaktar Visma säger de att texten är PayPals och PayPal säger att texten är Vismas och att de inte har några avtal med Visma.

Någon rabatt på transaktioner får jag inte. 
3 SVAR 3
Fd medlem
Inte tillämpbar

I Visma Webshop finns PayPal som betalningsalternativ. Vi har ett avtal med PayPal och har ett förhandlat pris enligt ovan för de kunder som registrerar sig via länken som du ser nedan i Visma Webshop.

Det är genom att göra en kontoregistrering via länken som PayPal kan verifiera att det är en Visma Webshop-kund och därefter rabattera priserna.

Har du registrerat ditt PayPal-konto via nedan länk?

Om ja så vill jag att du kontaktar vår support och uppger din mail till ditt PayPal-konto så ska jag personligen se till att titta närmare på anledningen till att du inte fått rabatt. 

Ha en bra dag!
Kristian



 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ja det har jag. Det finns redan ett case med detta hos er så du behöver nog inte ta tag i det.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Vad skönt att höra, hoppas det löser sig.

Ha en bra dag! 🙂 
/Kristian