Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Taxi Sandin
MEDLEM

Skriva ut PDF i stående format

Hej .

Jag konverterade från Visma  Compact 6 till E-ekonomi i våras. 

Nu när jag skall skriva ut RR o BR samt ver.lista och huvudbok så säger ni till mig via supporten att jag måste ladda ner en pdf fil och sedan får jag själv försöka mig fram till en lösning. Om jag går tillbaka och försöker att skriva ut från Compact 6 i ett annat bolag så fungerar det.

Detta är helt oacceptabelt och fullständigt felaktigt om ni vill ha kvar mig som kund. Jag har betalat ca 2400 för kommande år.

Hur svårt är det att rätta till ett fel så att man kan skriva ut RR o BR stående, det går inte nu.

Har varit kund med det förra programmet ca 25 år. 
Vill ni förlora en kund?

Detta går att lösa OM man vill.

mvh

Adam Sandin
Taxi Sandin

 

3 SVAR 3
AnnicaL
CHAMPION

Hej

Är ditt problem att du inte får ut utskrifterna i stående format, eller är det något annat också? Och i det fallet, är det till nån specifik skrivare? Självklart går det att få ut BR och RR i stående format. Om det blir liggande beror det på att du har skrivaren inställd på liggande sen tidigare och det ser du när du väljer utskriften, och det har inte med eEkonomi att göra.

Välj att visa rapporten på skärmen först, alternativet Visa. Programmet skapar utskriften till skärmen och därifrån väljer du skrivare och format. 

Lycka till!

 

Hej . Nu är jag med i matchen igen. Om jag skriver ut i stående format tappar jag en del till vänster. Supporten sa till mig att jag skulle hålla koll för detta skulle rättas senare i sommar/höst, men nu börjar vi ticka mot vinter och inget har hänt. Någon som kan assistera o hjälpa?

// Adam

Hej Adam,

du skriver att du "tappar till vänster" - det betyder alltså att du inte får med t ex kontonummer i din rapport? Ser du allt på fliken som rapporten skapas till eller är det bara på pappersutskriften det inte kommer med?