Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Stoppad e-faktura tas inte bort vid "ångra faktura" - eEkonomi

En stoppad e-faktura tas inte bort vid "ångra faktura".
Fakturan försvinner inte i listan av Alla fakturor > Stoppade E-fakturor när man ångrar den.

Det finns en workaround, och det är att "Skriva ut" fakturan. Då försvinner den.
3 SVAR 3
Annie Sten
ANSTÄLLD

Hej!

Tack för att du tar dig till att skriva om detta i vårt Supportforum. Jag förstår att en uppdaterad lista över Stoppade e-fakturor är viktigt.
Jag kommer att rapportera detta vidare för att se om det är något vi kan åtgärda. Förhoppningsvis är det inga problem.

Vi återkommer i tråden när vi har mer information.

Ha en bra tisdag!

/Annie
Annie Sten
ANSTÄLLD

Hej igen!

Vi har diskuterat detta lite fram och tillbaka och kommit fram till att vi vill ha kvar funktionen som den är idag. 

Skulle din faktura stoppas så behöver du egentligen inte ångra den. Du har möjlighet att öppna fakturan igen, korrigera exempelvis referenskod och sedan skicka om den. 
På så sätt kommer ditt röda kryss försvinna på fakturan. 

Är det så att den stoppade e-fakturan är felaktig är det helt korrekt att ångra den. Jag förstår att du vill ha listan för stoppade e-fakturor uppdaterad, men då vi be dig använda den workaround du tidigare nämnde. 

Skulle flera användare se det som ett stort problem kommer vi att ta upp diskussionen igen. 

/Annie
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ok, tack då vet jag 🙂