Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Var finns PDF-filerna?

Hej!

 

Har laddat upp många PDF-kvitton och PDF-fakturor via både Scanner och webbgränssnittet. Jag är förmodligen korkad, men jag hittar ingenstans i eEkonomi där jag kan öppna eller exportera de faktiska PDF-filerna?

 

"Bildunderlagen" är ju bara PNG-kopior av PDF-filerna...

 

Tacksam för hjälp!

Mvh

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Tolkar jag dig korrekt att du vill kunna spara ner bildunderlagen i eEkonomi till din dator och därmed kunna öppna filerna?
Om så är fallet så kan du gå till InköpBildunderlag och klickar på bildunderlaget du vill spara. Då kommer du till verifikationen eller leverantörsfakturan bilden är kopplad till med bildunderlaget öppet till höger. Klicka på skrivaren uppe till höger om bilden och högerklicka på bilden - Spara bild som

Återkom om jag missförstått så tar vi en ny titt på det. 🙂 
/My 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej My!

Tack för ditt snabba svar.

 

Jag var alltså för korkad för att förstå att skrivar-knappen öppnar filen i sitt originalformat!

 

Vet du om möjligheten att även ladda upp andra typer av digitala originalkvitton, t.ex. epost-meddelanden i MSG-format, är på gång? Det är så trist att behöva spara dessa filer utanför sitt fina digitala bokföringsprogram!

 

Mvh

Hej igen! 🙂 

Har full förståelse för att det inte är helt lätt att veta, skönt att det klarade upp det hela.

Gällande filer i MSG-format så är detta som du kanske vet inget vi har stöd för idag och det är inte helt klart om detta är något som kommer komma framåt. Du får gärna skriva ett eget inlägg om ditt önskemål på vår flik idéer i forumet så kommer vi att utvärdera det och återkomma med beslut. 

Ha det fint! 
/My