Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Datasektionen
UTFORSKARE

Vem är det som underhåller Zettle integrationen?

Jag har vissa synpunkter gällandes Zettle integrationen. Är det till er jag ska lämna det, eller ska det lämnas till Zettle? Jag undrar också ifall man någonsin får återkoppling berörande lämnad feedback, jag har gjort det några gånger men det känns allt mer som man ropar ut i tomma rymden.

1 SVAR 1
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej @Datasektionen!

Tack för din fråga. Det är lite knepigt att ge ett exakt svar eftersom det beror på om det är något vi kan påverka eller inte. Jag förstår att det är svårt för dig att gissa om din fråga handlar om eEkonomi eller Zettle men om du tror funktionen finns i eEkonomi är det till oss. Om det exempelvis en knapp/ funktion i Zettle så är det till dem. Du får gärna lämna din feedback här så kan vi hjälpa dig att avgöra samt att jag kan ta det vidare internt. 

Jag har full förståelse för att det känns som att du ropar ut i tomma rymden men jag kan lova dig att vi läser igenom och utvärderar allt vi får in. När du lämnar ditt förslag via eEkonomi så går det direkt till vår utvecklingsavdelning. Vi hade såklart önskat att vi kunde återkoppla på alla förslag men tyvärr är det inte möjligt. När vi har funktioner som har varit önskade av många så gör vi ofta foruminlägg och berättar om kommande nyheter. Följ gärna fliken nyheter här i forumet så får du mejl när vi har olika nyheter kring programmet. 

Tusen tack för ditt engagemang. 
/Ebba