Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

EbSowe
MEDLEM

Visma Lön Direkt Aktivera Kivra

Vet inte om frågor om Lön Direkt ska in här men jag provar.
Hittade till Visma Lön Anställd och står vid ”Aktivera Kivra” för alla vill ju ha lönebesked till Kivra.

Företaget är inte anslutna till Kivra sedan tidigare. Är det något som skall göras först? Eller är det det vi gör när vi ”Aktiverar Kivra”?

Vill gärna kunna skicka lönebesked till de anställdas Kivra men vill i övrigt inte ta emot våran företagspost alls till Kivra. 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @EbSowe 

 

Tack för att du hör av dig

 

Du behöver inte göra någonting hos Kivra utan aktiverar integrationen från programmet, där godkänner du även integrationen för Kivra. Jag skickar med den skrivna hjälpen för Visma Lön Anställd då det är samma princip för aktiveringen. Kom igång med att skicka lönebesked till Kivra

 

Har du några följdfrågor eller vill att vi visar dig i programmet är du alltid väkommen att höra av dig till oss på supporten

 

//Tinna

Hej! Tack för att ni orkar med alla våra frågor 😊

Undrar dock om jag genom att aktivera integrationen bara kan skicka lönebesked eller aktiverar jag Kivra som helhet? Vill som sagt inte att posten kommer dit…. Om du förstår hur jag menar…

Hej igen @EbSowe 

Vi är bara glada över att du frågar oss. 

Det var en väldigt relevant fråga du ställer 🙂

 

Godkänner du integrationen via VIsma Lön Anställd så godkänner du att vi kan skicka lönebesked digitalt.

Men aktiverar du själv Kivra- digital brevlåda så kommer du förmodligen att få annan digital post dit också.

 

Fundera på hur du vill göra och ha en fin eftermiddag. 

//Tinna